دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید از لاو می 1 مرجع موزیک ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید از لاو می 1 مرجع موزیک ایرانی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و زیبای ایهام بنام خدانگهدار

این اثر با همکاری زانیار خسروی و مازیار لشنی تولید شده
Download New Song : Eham Called Khodanegahdar

+ به همراه متن فارسی وانگلیسی در دسترس میباشد

دانلود آهنگ ایهام خدانگهدار

آرون افشار ، احمد صفایی ، دانلود آهنگ کیفیت 320 ، دانلود آهنگ ایرانی ، محسن ابراهیم زاده 

خدانگهدار ایهام

Start شروع ♥♥
ببین چه کردی تو با دل من عشق
See what your done you love me with my heart
تو آخر شد قاتل من
You ended up being my killer
تو میروی و من میمانم
You go and i stay
به گریه میرسم میدانم نفرین نمیکنم
I m crying I know I m not cursing
من عاشقم نمیتوانم
I can not love
خدانگهدار تمام لحظه های عاشقانه من
Goodbye all my romantic moments

♫♪♪♫♫♪♪♫

دانلود آهنگ ایهام خدانگهدار

♫♪♪♫♫♪♪♫

خدا به همرات دلیل گریه های کودکانه من
God bless you all because of my childish cries
سفر سلامت به دل بماند امید دیدار خدانگهدار
Stay safe with the heart. Hope to meet God
آتش زدی تو بال و پرم را
I burned you on the wings
جمع کن از این شهر خاکسترم را
Collect from this city the gray
ولی میان خاطراتت مرا نگهدار
But keep me between your memories
سفر بخیر مسافر من خدانگهدار
Good travel my traveler is good
پایان The End ♥♥

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

  • ۹۹/۰۲/۲۳
  • عالیجناب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی